Training voor marketingbureaus

Willen jullie ook HubSpot partner worden maar dan toch graag met een ervaren persoon als backup? Dan ben je hier aan het juiste adres. Ik begeleid meerdere marketing- & reclamebureau's bij de onboarding van hun klanten. En uiteraard vanuit de insteek om jouw mensen beter te maken.
  • Maak je mensen slimmer tijdens een klantproject
  • Heb altijd expertise en ervaring achter de hand
  • Voorkom veelgemaakte fouten

Training voor marketing- bureaus

Word HubSpot partner

Heb jij een marketingbureau en krijg je weleens de vraag om HubSpot te onboarden of te helpen bij zaken waar je klant tegenaan loopt met HubSpot? Heb je daarnaast het idee de kennis nog niet in huis te hebben? Geen probleem, ik begeleid jou en jouw mensen om HubSpot optimaal te onboarden bij jouw klant én de ondersteuning te bieden die jouw klant nodig heeft.

4-DAAGSE TRAINING

Leer samen met je team hoe je in 4 dagen zelfstandig HubSpot klanten kunt onboarden en begeleiden. En dat alles bij jou op locatie.

contact-block

TRAINING DAG 1

must knows van HubSpot

Tijdens deze eerste dag leren we je basis van HubSpot. Wat is het voor systeem en wat kun je er allemaal mee. We kijken o.a. naar onderstaande punten:

  • Het licentiemodel
  • De structuur / opzet van HubSpot
  • Het CRM systeem
  • Data & gebruik

Om het interessant te houden wisselen af tussen theorie en praktijk. Bovenstaande onderwerpen worden, nadat ze zijn besproken, omgezet in een opdracht. We willen immers dat jouw team zelfstandig kan onboarden. Dat lukt alleen door veel zelf te doen. 

contact-block

TRAINING DAG 2

marketing- & CMS hub

Op deze dag zijn jullie al wat meer bekend met de mogelijkheden van HubSpot. Jullie begrijpen waarom bepaalde dingen werken zoals ze werken. Dat is een goede basis voor dag 2. 

Op dag 2 gaan we meer de praktijk in duiken. We staan stil bij de volgende instellingen / functionaliteiten van HubSpot. 

  • Settings (gerelateerd aan marketing functionaliteiten, zoals dns, email e.d.)
  • Marketing Hub. Denk hierbij aan mailen, social, payed adds, maar zeker ook de inzichten die je krijgt door het gebruik van HubSpot.
  • CMS Hub. Hierbij laten we zien hoe je kunt werken met verschillende navigatie items, templates, smart contant e.d.

Ondanks het feit dat niet veel HubSpot gebruikers de volledige website in HubSpot ontwikkelen, geloven we wel erg in deze Hub. Uppline heeft diverse website ontwikkeld in HubSpot en is erg tevreden over de mogelijkheden. 

contact-block

TRAINING DAG 3

sales- & service hub

Deze dag staat in het teken van de Sales- & Service Hub. Hierbij ligt de focus op:

  • Het bepalen van de huidige processen van de klant op het gebied van sales en service
  • Het inrichten van de pipeline(s) en de stappen.
  • Het automatiseren van de deals en tickets binnen de eerder genoemde pipeline(s)
  • Inzicht in resultaten van sales, maar zeker ook doorlooptijden van tickets. 

Uiteraard wisselen we deze dag ook af tussen theorie en praktijk. Jullie gaan zelf aan de slag met de processen en ik stuur je om uiteindelijk aan jouw klanten de juiste vragen te stellen. Vragen die de basis gaan vormen van de benodigde pipelines binnen HubSpot

contact-block

TRAINING DAG 4

automation & praktijk cases

De kracht van HubSpot zit voornamelijk in de workflows die gemaakt kunnen worden. Dit is mede afhankelijk van de licentie die je klant afneemt, maar toch. 

Op de laatste dag gaan we dieper in op de mogelijkheden binnen deze workflows. Om je te inspireren zal ik laten zien wat wij bij andere klanten hebben bedacht en opgzet om hun processen te automatiseren en te optimaliseren. 

Daarnaast is er ruimte om dieper in te gaan op onderwerpen die jullie interessant vinden. 

Wil je ook HubSpot expert worden?

Wacht niet langer en meldt je aan voor de 4-daagse training.

Meld me nu aan!

Enkele getrainde HubSpot experts

Onze deelnemers aan het woord

Fijne en doelgerichte samenwerking

"Wij zochten een betrouwbare partner die op basis van gedegen kennis en ervaring ons kon adviseren en assisteren bij de implementatie van HubSpot Growth Suite. En die hebben wij gevonden in Uppline. Jorg is van A tot Z betrokken geweest; van de marketing strategie tot complexe inrichtingsvraagstukken, en van Agile project management tot internationalisering van het CRM. Jorg heeft een kritische blik op de operatie, wat alle betrokkenen scherp houdt. Daarnaast staat hij met beide benen op de grond; geen uitdaging te groot. Zijn HubSpot kennis is all-round, wat Jorg een zeer aangename sparringspartner maakt. Ik raad Jorg iedereen aan."

Hoge mate van kennis en fijne samenwerking

"Ik heb veel samengewerkt met Jorg bij het implementeren van een HubSpot Growth Suite. Gedurende deze periode kon ik altijd terecht bij Jorg met vragen die ik had, en wist hij deze vragen uit te leggen in concrete stappen. Daarom raad ik iedereen die opzoek is naar een HubSpot expert, zeker aan om eens kennis te maken met Jorg."

Veel kennis: Van onboarding tot strategie

"De samenwerking is erg prettig en het contact verloopt snel en professioneel. Uppline heel veel kennis in huis over de verschillende facetten in HubSpot en denkt graag vooruit. Wij zijn enorm geholpen met de onboarding van HubSpot. Momenteel ondersteunt uppline ons bij het verder uitrollen van een goede strategie: een onmisbare schakel."

Een fijne en praktische werkwijze

"Jorg heeft ons in een korte tijd ontzettend veel geleerd over de implementatie van Hubspot omtrent de bestaande processen binnen ons bedrijf én die van onze klanten. Dit heeft hij gedaan op een fijne en praktische manier, waarbij hij een korte uitleg gaf maar ons vooral zelf aan het werk zette. Het resultaat hiervan is dat wij Hubspot nu op een goede wijze zelfstandig kunnen inrichten, gebruiken en optimaliseren."

Goede samenwerking

"Ik ben zeker tevreden over de samenwerking. Prettig persoon & gemakkelijk in de omgang. Soms een strakke voorbereiding en planning had ik graag gewild, maar dit is goed bespreekbaar te maken. Hopelijk kunnen we nog lang samenwerken."

Een duidelijke en interactieve training

"De Hubspot training die wij hebben gekregen was een duidelijke en interactieve training. In eerste instantie was het veel informatie en was misschien nog niet alles duidelijk; dit kwam natuurlijk ook doordat wij nog nooit met het programma hadden gewerkt. Door de herhaling van de stappen en de ruimte om vragen te stellen werd het steeds duidelijker. Wat voor mij nóg beter had gewerkt is op de eerste of tweede dag (tijdens de uitleg van het systeem en de flows) deze uittekenen. Dit hebben wij pas gedaan toen wij het voor onszelf gingen uitwerken. Voor mij had het goed gewerkt als we dit de eerste of tweede dag al hadden gedaan, daardoor zou ik de rest van de training dat kader erbij kunnen houden en het geheel sneller begrijpen. Voor de rest de training als erg prettig ervaren. "

uppline heeft onderstaande bureau's getraind & begeleid

Wij helpen niet alleen de gebruikers van HubSpot, maar ook marketingbureaus en hun medewerkers. Dat doen we o.a. voor

  • powerkraut logo
  • logo-marketingkarwei
  • logo-de-nieuwe-zaak
  • logo-plan-tot-planning
  • logo-spits-sales
  • logo-brandgang
  • Leapforce-logo
powerkraut

Rick Kwakkel

Marlies Wilms Floet

Daisy van Willigen

Steven Hensen

Ferdi de Been

Witold Rosendaal