HubSpot heeft vandaag de lancering aangekondigd van twee nieuwe tools, aangedreven door kunstmatige intelligentie (AI) - content assistant en ChatSpot.ai - om zijn klanten tijd te besparen bij het leggen van betere verbindingen met hun publiek.
De introductie van content assistant en ChatSpot.ai bouwt voort op eerdere investeringen van HubSpot in AI, waaronder conversation intelligence, datakwaliteitstooling, gegevensverrijking, voorspellende AI, contentoptimalisatie en meer. Aangedreven door toonaangevende AI-systemen van OpenAI, creëren content assistant en ChatSpot.ai efficiëntie voor marketing-, verkoop- en klantenserviceprofessionals.
Content Assistant: Content assistant wordt vandaag gelanceerd in private bèta en helpt marketing- en verkoopteams om in enkele minuten, zo niet seconden, ideeën te genereren, kwaliteitsinhoud te creëren en te delen. Onder de vele opties kan content assistant:
ChatSpot.ai: ChatSpot.ai wordt vandaag gelanceerd in public alpha en helpt HubSpot-klanten verschillende taken uit te voeren met behulp van een chatgebaseerde gebruikerservaring in natuurlijke taal. De tool helpt gebruikers:
"We maken een stapsgewijze verandering mee in de manier waarop mensen werken. Bij HubSpot is ons doel om bedrijven dieper te laten verbinden met hun klanten. Onze nieuwe AI-aangedreven content assistant helpt hen om sneller en gemakkelijker kwaliteitsinhoud te creëren, om hun klanten beter te bedienen", aldus Andy Pitre, EVP van Product bij HubSpot. "Vooruitgang in AI heeft ook het potentieel om de manier waarop mensen software gebruiken en ermee omgaan te veranderen. We zijn verheugd om ChatSpot.ai te lanceren om te experimenteren met hoe we onze software nog gemakkelijker kunnen maken om te gebruiken, en we nodigen onze klanten uit om samen met ons te leren."