HubSpot lanceert 2 nieuwe AI tools

post-blog-content-center

Werken Slimmer, Niet Harder: HubSpot CRM Introduceert Nieuwe AI-Gestuurde Tools om Productiviteit te Verhogen en Tijd te Besparen.

 

HubSpot heeft vandaag de lancering aangekondigd van twee nieuwe tools, aangedreven door kunstmatige intelligentie (AI) - content assistant en ChatSpot.ai - om zijn klanten tijd te besparen bij het leggen van betere verbindingen met hun publiek.

De introductie van content assistant en ChatSpot.ai bouwt voort op eerdere investeringen van HubSpot in AI, waaronder conversation intelligence, datakwaliteitstooling, gegevensverrijking, voorspellende AI, contentoptimalisatie en meer. Aangedreven door toonaangevende AI-systemen van OpenAI, creëren content assistant en ChatSpot.ai efficiëntie voor marketing-, verkoop- en klantenserviceprofessionals.

Content Assistant: Content assistant wordt vandaag gelanceerd in private bèta en helpt marketing- en verkoopteams om in enkele minuten, zo niet seconden, ideeën te genereren, kwaliteitsinhoud te creëren en te delen. Onder de vele opties kan content assistant:

  • Blogtitels voorstellen die verband houden met een product of dienst en vervolgens een volledig blogberichtschema genereren voor die titel;
  • Inhoud schrijven voor blogposts, landingspagina's, websitepagina's, verkoop- en marketing-e-mails en kennisbankartikelen;
  • Contentmarketingworkflows stroomlijnen op één plek, waardoor teams tijd en energie besparen.

ChatSpot.ai: ChatSpot.ai wordt vandaag gelanceerd in public alpha en helpt HubSpot-klanten verschillende taken uit te voeren met behulp van een chatgebaseerde gebruikerservaring in natuurlijke taal. De tool helpt gebruikers:

  • Contacten en bedrijven toevoegen aan de HubSpot CRM;
  • Aangepaste rapporten maken met betrekking tot marketing, verkoop en klantenservice;
  • Professionele en effectieve verkoop-e-mails opstellen, gepersonaliseerd voor de ontvanger.

"We maken een stapsgewijze verandering mee in de manier waarop mensen werken. Bij HubSpot is ons doel om bedrijven dieper te laten verbinden met hun klanten. Onze nieuwe AI-aangedreven content assistant helpt hen om sneller en gemakkelijker kwaliteitsinhoud te creëren, om hun klanten beter te bedienen", aldus Andy Pitre, EVP van Product bij HubSpot. "Vooruitgang in AI heeft ook het potentieel om de manier waarop mensen software gebruiken en ermee omgaan te veranderen. We zijn verheugd om ChatSpot.ai te lanceren om te experimenteren met hoe we onze software nog gemakkelijker kunnen maken om te gebruiken, en we nodigen onze klanten uit om samen met ons te leren."