Optimaliseer en automatiseer je huidige processen

Ik kom vaak bedrijven tegen die een uitdaging hebben om het aantal leads goed te verwerken. Hoe zorg je ervoor dat de klantervaring optimaal is als je eigenlijk het aantal leads niet goed en snel genoeg kunt wegwerken?
happy-clients-2

Optimalisatie

een ongoing process

Teveel leads ontvangen, een luxe positie? Jazeker, dat wel maar als je dit niet serieus aanpakt kun je deze positie snel kwijtraken. Negatieve klantervaringen gaan namelijk snel rond. Dat kan je organisatie ernstig schaden.

Onze werkwijze

Zo optimaliseren wij jouw processen en verbeteren we de klantervaring

Structureel geplande meetings

1

En nee, ik bedoel niet die meetings om maar te meeten. Dat is namelijk de ervaring die mijn klanten hebben met bureau's. Veel meeten en weinig doen. Die bedoel ik dus niet. 

Tijdens de meeting die ik bedoel bespreek ik samen met jou waar jullie tegenaan lopen. Door de juiste vragen te stellen komen de obstakels binnen jouw proces snel aan het licht. Deze obstakels vormen de basis van onze optimalisatie.

 

Afhankelijk van de wensen, werk ik bij jou op kantoor. Persoonlijk geef ik daar de voorkeur aan omdat ik dan zelf zie en ervaar waar obstakels zich bevinden. Die maak ik meteen bespreekbaar en kom met suggesties om deze te verhelpen. 

Optimalisatie voorstel + implementatie

2

Op basis van de bevindingen die naar boven zijn gekomen tijdens onze geplande meetings, ga ik een voorstel maken. Dat is de ene keer een voorstel die meer impact heeft op de organisatie dan de andere keer. 

 

Nadat het voorstel akkoord is bevonden, ga ik het uitvoeren en implementeren. Nadat deze is geïmplementeerd krijgen jij en je collega's een terugkoppeling hierover en indien noodzakelijk een online uitleg. 

 

Uiteraard kan dit ook structureel waarin we af hebben gesproken hoeveel uren ik maandelijks mag maken. Dat scheelt elke keer een voorstel maken. 

Evaluatie tijdens de volgende meeting

3

Tijdens iedere meeting bespreken we naast de volgende obstakels ook de resultaten van de doorgevoerde wijzigingen. Hebben we het doel behaald met de aanpassingen zoals doorgevoerd of zijn er nog meer wijzigingen nodig. 

 

Dit proces doorlopen we zolang nodig is om alle processen optimaal te laten werken. Uit ervaring weet ik dat je niet snel daar uitkomt aangezien de markt ook in beweging is. Die beweging zorgt ervoor dat we ook de processen het beste kunnen aanpassen. 

Gebruikerstraining

4

Nadat HubSpot is ingericht gaan we jullie mensen training geven. Een training op locatie voor jouw medewerkers. Speciaal afgestemd op jouw medewerkers. En hier stopt het uiteraard niet. Wij weten als geen ander dat een verandering van werkwijze tijd vraagt. Daarom begeleiden we iedereen voor een langere tijd. Vragen kunnen telefonisch of per email gesteld worden en wij duiken erop om te zorgen dat er geen vertragingen in jouw organisatie ontstaan. 

Tegen welke uitdagingen loop jij aan binnen HubSpot?

Wist je dat veel van die uitdagingen binnen een paar uur opgelost kunnen zijn. Maak gebruik van mijn 2 uur gratis HubSpot consult en wie weet lossen we het in een eerste sessie gratis op.

Plan je 2 uur gratis consult nu in!

Jouw processen optimaliseren?

contact-block